Nemovitosti nás baví

Spravujeme nemovitosti v průběhu všech fází jejich životního cyklu. Pouze tak totiž můžeme dosahovat maximálního výnosu.

Tomáš Trčka, zakladatel fondu

Příběh Trigea

Věříme v dlouhodobou hodnotu kvalitních nemovitostí, protože lidé zkrátka ještě nenalezli lepší cestu, kde bydlet a pracovat. Věříme v efektivitu malého zkušeného týmu. A věříme v synergii, která vyplývá z toho, že jsme součástí silné finanční skupiny.

31. 10. 2024:1,4039 Kč

Zhodnocení od založení

40.39

Klientů

50 000

Zainvestováno

10569181428.16

Náš tým

Tomáš TRČKA

Tomáš Trčka

General Manager

„Mezi hodnoty, které vyznáváme, patří naprostá otevřenost a transparentnost.“


Po studiu informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze a po složení makléřské zkoušky u České národní banky začal Tomáš působit v ABN AMRO Asset Management, kde zastával pozici ředitele prodeje fondů. V roce 2006 stál u zrodu dodnes největšího nemovitostního fondu u nás a stal se generálním ředitelem společnosti REICO, investiční společnost České spořitelny. Následně pomáhal založit investiční společnost INVESTIKA a spoluřídil stejnojmenný nemovitostní fond.

Pavel NOVÁK

Pavel Novák

Investment Manager

„Důkladná analýza vede k správné volbě.“


Pavel pracoval od roku 2014 jako akviziční manažer ve společnosti Brno Investment Group, kde úspěšně řídil několik transakcí a následnou integraci akvírovaných společností. V jeho předchozím působení v poradenském oddělení společnosti Deloitte se specializoval na projekty v oblasti Real Estate - především na projekty v oblasti řízení nemovitostních portfolií, transakčního poradenství a komplexní transformace společností. Pavel stál jako jeden z prvních členů týmu u zrodu projektu aplikace Cenová mapa transakčních cen, která mapuje cenový vývoj na rezidenčním trhu.

Články o nás

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit. Nyní udělený souhlas je platný po dobu 1 roku.

Více informací & nastavení